Bioportal

Wednesday, March 27, 2013

Falafel

Daca dati o cautare pe google o sa gasiti 2 variante de preparare mai apropiate ale acestui produs sau poate mai multe, cine stie, insa eu am incercat doua dintre ele. Prima oara, neavand condimentele necesare, am optat pentru varianta cu feliile de franzela si condimentele gasite in camara mea insa merita incercata aceasta varianta cu condimentele lor. Sunt foarte parfumate si difera foarte mult de ceea ce am mancat eu pana acum.

Ingrediente:

1 cana mare de naut

1 lingurita bicarbonat de sodiu
2 cepe medii
7 catei de usturoi
1/2 legatura patrunjel tocat
5 lingurite seminte susan
1 lingurita sare
1/2 lingurita zahar
1/2 lingurita praf de copt
3 linguri de faina
un vf de cutit  turmeric
1 lingurita cumin
1/2 lingurita coriandru macinat
un vf de cutit de chilli
1/2 lingurita piper negru
1/2 cana ulei pentru prajit

Mod de preparare

Se spala nautul si se lasa in apa cu bicarbonat, de seara pana dimineata sau il puteti lasa dimineata inainte sa plecati la munca pana cand ajungeti acasa. Inainte sa pregatim preparatul, clatim bine nautul, si-l lasam putin la scurs. Se pun ceapa si usturoiul intr-un blender si se maruntesc putin. Adaugam apoi nautul, si-l lasam pana se marunteste bine, oprind din cand in cand pentru a apasa in jos nautul lipit pe peretii vasului. Adaugam celelalte ingrediente, amestecam bine si lasam 30 minute la frigider.
 Se formeaza apoi chiftelute, care se prajesc in ulei pe foc mediu


 Pofta buna!

No comments:

Post a Comment