Bioportal

Thursday, January 31, 2013

Guacamole

O reteta ideala pentru week-end, de savurat alaturi de prieteni la un film sau un pahar de bere. Guacamole este o reteta mexicana, iar numele inseamna sos de avocado (mole=sos,  aguacate=avocado). V-o recomand cu caldura, eu am fost neincrezatoare cand o prietena mi-a spus ca este foarte buna, dar am ascultat-o si am incercat....un deliciu....am mancat impreuna cu familia mea, chiar si fetitei mele de aproape 2 ani i-a placut.
Ingrediente
2 avocado
o rosie
o ceapa
5-6 fire patrunjel proaspat
putina zeama de lamaie
sare

Mod de preparare

Avocado se taie transversal si se scoate samburele, se taie cuburi si se paseaza intr-un blender sau cu furculita. Puteti sa pasati avocado pana cand obtineti o pasta fina sau puteti sa ii lasati o textura mai consistenta. Se stropeste cu zeama de lamaie. Rosia se spala si se taie in patru, se scot semintele si se taie cubulete micute. Ceapa se taie marunt, iar patrunjelul se toaca. Intr-un vas se amesteca avocado cu rosia, ceapa si sare. Se amesteca si se poate servi. Pentru a impiedica oxidarea incepeti sa taiati rosia, ceapa, patrunjelul si abia la sfarsit avocado.
Se serveste alaturi de nachos sau tortilla chips.


Pofta buna!

No comments:

Post a Comment