Bioportal

Tuesday, January 8, 2013

Chiftelute de dovlecel

Aperitive

Chiftelute de dovlecel

Acesta este un aperitiv pe care l-am invatat de la mama mea si pe care l-am preparat de atatea ori incat am reusit sa-l prelucrez dupa gustul familiei si al prietenilor mei.

Ingrediente:

4- 5 dovlecei medii;( nu folositi dovlecei congelati)
2 oua;
150 gr branza telemea vaca
1/2 legatura marar;
7-8 linguri faina;
2-3 graunti usturoi;
1 lingurita sare;
1/2 ligurita piper
optional: boia de ardei iute sau dulce si tot optional se pot adauga si cateva fire de patrunjel


miculpofticios.blogspot.ro


Curatati dovlecelul de coaja, ii scoateti semintele si-l dati prin razatoarea mare. Dupa care presarati sarea si lasati 15-20 min pentru a lasa zeama.Dupa ce si-a lasat zeama, o strecurati.
Spargeti ouale intr-un bol, adaugati faina, branza rasa data prin razatoarea mica, mararul tocat, usturoiul pisat, sare, piper si amestecati bine pana la omogenizare. Stoarceti dovleceii rasi cu mana ii adaugati in compozitia preparata si amestecati.
Puneti uleiul la incins intr-o cratita si cu ajutorul unei linguri formam chiftelutele. Cand s-au rumenit le scoatem pe o farfurie tapetata cu servet de hartie pentru a elimina excesul de ulei.
Se pot servi cu sos de maioneza si usturoi sau ketchup.
miculpofticios.blogspot.ro

miculpofticios.blogspot.ro


Pofta buna!











No comments:

Post a Comment