Bioportal

Monday, January 28, 2013

Biscuiti cu nuca si ciocolata

Ingrediente
pentru aproximativ 30 de biscuiti
250 g unt
200 g zahar brun
2 oua
300 g faina
100 g nuci maruntite (eu le-am bagat la robot)
100 g ciocolata (eu am taiat marunt o tableta de ciocolata )
1 lingurita praf de copt
1/2 lingurita bicarbonat
un praf de sare
arome  (eu am folosit esenta de vanilie)
1 zahar vanilinat

Mod de preparare
Se taie untul in cubulete si se amesteca cu zaharul si zaharul vanilinat, pana se face o crema onctuoasa, se adauga ouale si esenta de vanilie. Se amesteca in compozitie ingredientele uscate (faina, sare, praf de copt, bicarbonat), impreuna nucile maruntite. Cu o lingura se incorporeaza ciocolata. Se pune la frigider 1 ora ca sa se intareasca. In timpul asta se incalzeste cuptorul la 170C. Se pune hartie de copt pe tava si se pun bilute din compozitie, apoi se aplatizeaza usor bilutele.

Se coc aproximativ 20 - 25 minute la 170C. Se servesc reci.
miculpofticios.blogspot.ro
Pofta buna!


No comments:

Post a Comment