Bioportal

Sunday, January 20, 2013

Prajitura cu iaurt

Mi-am tot cumparat intr-o perioada o revista culinara, eram fascinata de pozele la unele retete. Sunt pe principiu, imi place poza, prepar reteta insa de foarte multe ori, m-am pacalit. Asa se face ca de revelion,  m-am apucat, sa le rasfoiesc putin pentru a gasi niste retete de prajituri. Si mi-a placut extrem de mult cum arata aceasta prajitura in poza. Insa, m-am gandit cum poate fi buna o prajitura in care se combina niste piscoturi cu iaurt si smantana?
Si mi-am zis, mai bine, nu! Oricum sunt constienta ca sunt prelucrate in photoshop pozele. Insa se pare ca m-am inselat in privinta gustului. Am facut-o in acest wee-kend si este chiar buna si pe deasupra foarte simplu de preparat.

Ingrediente:
1 pachet de piscoturi;
2 cani de smantana;
1 cana de iaurt gras;
2 pliculete zahar vanilat;
1 pliculet gelatina;
4-5 linguri zahar;

Pentru decor
cacao;
1 kiwi
1 mandarina/sau o portocala

Preparare:
Amestecam smantana cu iaurtul, adaugam zaharul vanilat, zaharul si mixam pana se topeste. Cand s-a topit zaharul adaugam gelatina pe care o topim conform instructiunilor de pe plic si piscoturile rupte bucati mai mari.
Turnati compozitia intr-o forma de tort cu pereti detasabili si mai adaugati peste 2 -3 piscoturi rupte bucati mari, dupa care o lasati la frigider 2-3 ore. Dupa ce s-a intarit, scoateti inelul de la tava, cerneti cacao peste si decorati dupa imaginatia fiecaruia cu bucati de kiwi si mandarina sau portocala.

Pofta buna!

No comments:

Post a Comment