Bioportal

Tuesday, January 8, 2013

Biscuiti cu ovaz, ciocolata si stafide

Deserturi
 
Ingredinte:
  • 400 grame faina;
  • o lingurita de bicarbonat de sodiu;
  • o lingurita sare;
  • 200 grame de unt la temperatura camerei;
  • 200 grame de zahar brun;
  • 100 grame zahar alb;
  • doua oua mari;
  • 2 esente de vanilie
  • 450 grame fulgi ovaz;
  • 200 grame stafide;
  • 350 grame ciocolata neagra si ciocolata alba (menaj) de calitate, nu foarte dulce insa.
miculpofticios.blogspot.ro
Preincalzeste cuptorul la 180 de grade. Amesteca intr-un bol faina cu bicarbonatul de sodiu si cu sarea si lasa-le deoparte. Amesteca untul cu zaharul pana obtii o crema spumoasa. Adauga apoi ouale si vanilia, dupa care pune amestecul de faina de mai devreme. Pune acum si ovazul, stafidele si ciocolata, rupta bucatele mici si amesteca bine.
Pe o tava pe care ai asezat hartie de copt ( eu in general, ung hartia de copt cu putin ulei sau unt), pune cate o lingura ( din cauza c-o sa ai un aluat destul de tare, va trebui sa modelezi cu ajutorul mainilor aceea lingura din acest amestec), apoi da la cuptor tava 20 minute, pana cand biscutii devin aurii. Dupa ce-i scoti lasa-i macar 5 minute sa se raceasca. Este un desert pe care eu l-am testat cu prieteni mei si este pur si simplu, delicios. Merg foarte bine dimineata la o cana cu lapte, cafea sau ceai.


Pofta buna!

1 comment:

  1. Am facut si eu acesti biscuiti si sunt foarte buni!Felicitari!

    ReplyDelete