Bioportal

Monday, January 28, 2013

Prajitura cu iaurt si banane

Blat
200 g piscoturi
5o g fulgi de porumb
50 g alune
130 g unt
250 g ciocolata cu lapte
1 lingura lapte praf

Crema
500 g iaurt simplu
150 g zahar pudra
250 g banane(am cantarit 3 banane decojite)
1 lg zeama de lamaie
250 ml frisca
15 g gelatina
2 pliculete zahar vanilat sau baton de vanilie;
1-2 limgurite esenta de vanilie

Mod de preparare
Piscoturile le-am sfaramat si le-am amestecat cu fulgii de porumb, cu alunele si cu laptele praf. Se adauga untul topit si ciocolata topita si se amesteca totul bine. Se ia o tava cu pereti detasabili si se aseaza compozitia de blat cu lingura, presand bine.
Bananele se taie si se baga la blender, apoi se stropesc cu zeama de lamaie. Iaurtul se amesteca cu esenta de vanilie, zaharul, zaharul vanilat, cu pireul de banane, cu frisca batuta si apoi cu gelatina hidratata in apa calda ( peste gelatina am pus cateva linguri de apa si apoi am pus-o putin pe abur cat sa se faca lichida dar sa nu fiarba). Crema am intins-o peste blat si am dat-o la rece cateva ore.
Se desface cadrul si se taie in forma dorita. Am caramelizat doua linguri de zahar si am pus in el cateva felii de banana (se intorc pe o parte si pe alta apoi se scot pe farfurie, dupa ce s-au racit, se pun deasupra).

miculpofticios.blogspot.ro

Pofta buna!

No comments:

Post a Comment